Az egységes üzleti kommunikáció a tökéletes minőségű vizuális anyagok összeállításával kezdődik. Ez nagyjából azt jelenti, hogy ahhoz, hogy a céged profinak tűnjön, elengedhetetlen az egységes koncepció és a képi anyagok professzionális használata.

A legtöbb platformon azonban eltérő méreteket kell használni ahhoz, hogy a képek ne ugorjanak össze, ne romoljon a felbontásuk. Erre a különböző platfomokon azért van szükség, hogy a nagy képek nagy felbontása miatti esetleges lassú betöltéseket elkerülhessék, illetve egységesen illeszkedjen minden kép az oldalba.

Miért fontos a tökéletes képméret a social media platformokon?

A tökéletes képméret elengedhetetlen az egységes feed kialakításához, amit értékelnek a felhasználók és az algoritmusok is.

Az algoritmusok mindig előnyben részesítik az optimalizált képeket. Ez azt jelenti, hogy ha megfelelően méretezed a képeket, sokkal több embernek fogja megjeleníteni az adott social media felület.

Emellett, ha egységesen és jó minőségben kerülnek fel a képeid, sokkal nagyobb az esélyed, hogy a felhasználók interakcióba lépnek veled. Nagyobb esély van rá, hogy kedvelik, kommentelnek hozzá, vagy bekövetnek. A több interakció pedig nagyobb elérést eredményez. Az algoritmus figyeli, hogy az adott kép és az adott tartalomkészítő mennyire ragadja meg a felhasználók figyelmét.

Ez tehát segít, hogy bekerülj ebbe a pozitív körforgásba. Mindez azért, mert optimalizáltad a képméreteid a social media felületeiden.

Összeszedtem az aktuális méretezés táblázatát, ami 2020-ban biztosítja, hogy a céged megjelenése mindig tökéletes lehessen, legyen szó akár Facebook, Instagram, Twitter, Pinterest vagy  LinkedIn fiókról.

Remélem, ez a táblázat, a legfontosabb social media képméretek segítenek a tökéletes feed kialakításában.

Ha bármilyen észrevételed van, vagy érdekelne más téma is, írj nekem! 🙂